2019-ben a Juhari Zsuzsanna-díj különdíjában, 2020-ban, 2021-ben és 2023-ban oklevéllel jutalmazott tudományos és fantasztikus podcast multiverzum

Szereplők és beszélgetőtársak – Áron

2024. február 17. - emTV.hu

pic-man.jpg

Kubatovics Áron

kommunikációs szakember, tartalomkészítő
a Parallaxis Univerzum felelős szerkesztője
korábban televíziós szakújságíró, az emTV.hu és az Űrszekerek alapító-főszerkesztője

Mindenevő vagyok, tehát mindenféle podcast-ot hallgatok (és van, amit készítek is), és mindenféle filmet nézek (az áldokumentumfilmek a kedvenceim). A tudománnyal manapság két platformon találkozom: mostanában kevesebb tudománnyal foglalkozó podcast-adás jelenik meg, de azokat általában meghallgatom, és számos tudománnyal foglalkozó youtube-csatornát követek. A fantasztikumot – vagy ahogy mostanában mondják, a spekulatív irodalmat – gyerekkorom óta fogyasztok, elolvastam szinte az összes Verne könyvet, és onnantól kezdve nem volt megállás, rengeteg sci-fi és fantasy művet olvastam el, majd belecsöppentem a szerepjátékok és számítógépes játékok (főleg RPG és kaland) világába. Mostanában letisztult számomra, hogy melyik 'spekulatív irodalmi' műfajt kedvelem a legjobban: a hard, illetve a heroic fantasy szerintem a legjobb.

Első találkozás
Azt hiszem, hogy az IPM volt, ez még bővan a '80-as évek közepén volt, amikor kisgyerekként olvasgattam és lapozgattam az IPM számait itthon.

Kedvenc tudomány
Matematika, számítástudomány, politikatudomány, társadalom és média.

Favoritok
Igazából egy ilyen jut eszembe kapásból – ne gondolkodj, csak válaszolj! –, Lackó gazda, aka. Zsíros Róbert László és az azóta megszűnt Szertár podcast. A kezdetek óta lelkes hallgatója voltam a műsorának.

Hobbik
Kerékpározás, néha futás, számos civil szerveződésben aktív szerepet vállalok, van egy kert, amit gondozni kell (de igazából a "kell" erős túlzás, szívesen csinálom), mostanában ismét olvasok, és néha játszok is számítógépen. Ja, és a podcast készítés is hobbi. És a TikTokra is hobbiként tekintek, beleszállok, mint Vágási Feri az Internetbe.

Zene
Régen, gimiben volt zenekarunk, énekes voltam benne, és 5 évig zonforázni, fél évig fagottozni tanultam, de manapság nem játszok hangszeren. Zenében is mindenevő vagyok, de mostanában két műfajt kedveltem meg nagyon: a bluegrass-t és az avantgard metált.

Sci-fi
Dűne.

MŰSORAI A PARALLAXIS UNIVERZUMBAN
Parallaxis Extra
White Sam
Médiazabálók
Csak még egy kérdés!

...

VISSZA A MŰSORVEZETŐK FŐOLDALÁRA

A bejegyzés trackback címe:

https://parallaxis.blog.hu/api/trackback/id/tr3318327473
süti beállítások módosítása