2019-ben a Juhari Zsuzsanna-díj különdíjában, 2020-ban, 2021-ben és 2023-ban oklevéllel jutalmazott tudományos és fantasztikus podcast multiverzum

Szereplők és beszélgetőtársak – Gergely

2024. február 17. - emTV.hu

kgergo.jpg

Kő Gergely

élelmiszerbiztonsági munkatárs, szinkronrendező
a Parallaxis Univerzum fműsorvezetője

Gyerek korom óta Star Wars rajongó vagyok. Később szerettem meg a Star Trek világát is, de mindent szeretek ami sci-fi. Nagyon szeretem Asimovot, Arthur C. Clarkot és bár nem mai, de Vernét is aki a maga korába meglátásom szerint bevezette a Sci-fi-t a maga módján Nagyon szeretem még a rajzfilmeket és a könnyed nem "A" kategóriás filmeket is. Ezek mellett az akció és fantasy témákat is fogyasztok. A fentiek mellett nagy vitorlás hajó rajongó is vagyok, különösen a Nelsoni időket.

Első találkozás
Ez nehéz kérdés, talán érintőlegesen a Verne könyvek kapcsán találkoztam vele.

Kedvenc tudomány
Fizika, kémia, űrkutatás.

Hobbik
Szinkronizálok, makettezem.

Zene
Nem játszom hangszeren. A zenei izlésem nagyon széles és igazság szerint azt hallgatom ami nagyon tetszik. Ez a komolyzenétől, a rappen ár a technoig bármi lehet.

Sci-fi
Star Wars fan vagyok...

MŰSORAI A PARALLAXIS UNIVERZUMBAN
White Sam
A mi hangunk mélyebb
Űrszekerek

...

VISSZA A MŰSORVEZETŐK FŐOLDALÁRA

A bejegyzés trackback címe:

https://parallaxis.blog.hu/api/trackback/id/tr9218327521
süti beállítások módosítása